4.A PLÁN UČIVA 15.6. – 19.6.2020
Plán učiva 15.6.– 19.6.2020
Moji milí žáčci, vážení rodiče, zasílám výuku na příští týden, KTEROU UŽ MI NEMUSÍTE ZASÍLAT!!!
DNE 15.6.2020 SI PROSÍM MEZI 10 – 11 HOD. VYZVEDNĚTE PŘED VCHODEM ŠKOLY KUFŘÍK S POMŮCKAMI NA VV A PŘÍPADNĚ I TV, JELIKOŽ DO AREÁLU ŠKOLY JE VSTUP ZAKÁZÁN! PŘINESTE PROSÍM I VYPRACOVANÉ ÚKOLY, KTERÉ DĚLALY DĚTI BĚHEM DISTANČNÍ VÝUKY, prosím dát do desek se jménem žáka 😊. Pokud se nebudete moci dostavit v tomto termínu, mohou si děti věci vzít ještě při předávání vysvědčení 30.6.2020, které se uskuteční v 7:55 hod. pro chlapce a v 8:30 hod. pro dívky. Učebnice se budou odevzdávat až v září. Na všechny se mooooooc těším. Klasifikace zůstala stejná jako v pololetí. Vzhledem ke vzornému plnění úkolů došlo u někoho ke zlepšení známky.
K nové látce se budeme po návratu do školy samozřejmě vracet a probírat ji. Dopoledne možná sledujete vyučování v televize, kde si spoustu věcí zopakujete a procvičíte. Pokud byste něco potřebovali, můžete mi napsat na mail s.markova9@seznam.cz, kam vás poprosím o zasílání vybraných úkolů, abych věděla, že jsme všichni v kontaktu, nebo na Whats App 777280497.
Přeji vám všem hlavně hodně zdraví!!!:-)
ČJ – SHODA PODMĚTU S PŘÍSUDKEM – podmět rodu středního, strana 119/1,2 písemně.
Podmět rodu ženského – přečtěte si pozorně žluté rámečky, zkuste prosím 120/1,5.
https://www.youtube.com/watch?v=V3jLqt1SkHE
L – čtenářský deník, který jste měli vypracovat do 31.5. si vyberu v září, doufám, že zvládnete přečíst ještě přes prázdniny nějakou knížku a udělat další čtenářskou kartu. 😊
M – Z matematiky se už podíváme do III. Dílu, na str. 16/11, 17/14,15, 18
ČS VLASTIVĚDA – PRVNÍ HABSBURKOVÉ NA ČESKÉM TRŮNĚ
Přečtěte si prosím stranu 41 a 42.
Podívejte se také na video:
https://www.youtube.com/watch?v=9JQCOpNVHpY
PŘÍRODOVĚDA – PODÍVEJTE NA ROSTLINY A ŽIVOČICHY NA LOUCE,
strana 66 až 71, udělejte
https://www.youtube.com/watch?v=a_rNhODEIq8
https://www.youtube.com/watch?v=5XGmTHCN8HY
Pokud budete mít možnost dostat se na zahradu či do lesa, můžete si založit herbář. Utrženou rostlinku si vylisujete v knížce, potom nalepíte na papír A4 a napíšete k ní základní informace. Do herbáře můžete zařazovat postupně další rostliny a i listy a květy stromů. Herbář si nechte u sebe i přes prázdniny a přidávejte do něho stále další rostlinky.
Můžete mi vyfotit, kolik rostlinek už máte v herbáři.
Stránky, na kterých je možné učivo procvičovat
http://www.rysava.websnadno.cz/
https://skolakov.eu/cesky-jazyk-4-trida
Žáci s SVP budou vypracovávat úkoly podle svých možností, ve zkrácené formě a po individuální domluvě!!!