4.A PLÁN UČIVA 15.6. – 19.6.2020

Plán učiva 15.6.– 19.6.2020

Moji milí žáčci, vážení rodiče, zasílám výuku na příští týden, KTEROU UŽ MI NEMUSÍTE ZASÍLAT!!!

DNE 15.6.2020 SI PROSÍM MEZI 10 – 11 HOD. VYZVEDNĚTE PŘED VCHODEM ŠKOLY KUFŘÍK S POMŮCKAMI NA VV A PŘÍPADNĚ I TV, JELIKOŽ DO AREÁLU ŠKOLY JE VSTUP ZAKÁZÁN! PŘINESTE PROSÍM I VYPRACOVANÉ ÚKOLY, KTERÉ DĚLALY DĚTI BĚHEM DISTANČNÍ VÝUKY, prosím dát do desek se jménem žáka 😊. Pokud se nebudete moci dostavit v tomto termínu, mohou si děti věci vzít ještě při předávání vysvědčení 30.6.2020, které se uskuteční v 7:55 hod. pro chlapce a v 8:30 hod. pro dívky. Učebnice se budou odevzdávat až v září. Na všechny se mooooooc těším. Klasifikace zůstala stejná jako v pololetí. Vzhledem ke vzornému plnění úkolů došlo u někoho ke zlepšení známky.

K nové látce se budeme po návratu do školy samozřejmě vracet a probírat ji. Dopoledne možná sledujete vyučování v televize, kde si spoustu věcí zopakujete a procvičíte. Pokud byste něco potřebovali, můžete mi napsat na mail s.markova9@seznam.cz, kam vás poprosím o zasílání vybraných úkolů, abych věděla, že jsme všichni v kontaktu, nebo na Whats App 777280497.

Přeji vám všem hlavně hodně zdraví!!!:-) 

ČJ  – SHODA PODMĚTU S PŘÍSUDKEM – podmět rodu středního, strana 119/1,2 písemně.

Podmět rodu ženského  – přečtěte si pozorně žluté rámečky, zkuste prosím 120/1,5.

https://www.youtube.com/watch?v=V3jLqt1SkHE

 

   L – čtenářský deník, který jste měli vypracovat do 31.5. si vyberu v září, doufám, že zvládnete přečíst ještě přes prázdniny nějakou knížku a udělat další čtenářskou kartu. 😊

 

M – Z matematiky se už podíváme do III. Dílu, na str. 16/11, 17/14,15, 18

 

ČS  VLASTIVĚDA  – PRVNÍ HABSBURKOVÉ NA ČESKÉM TRŮNĚ

Přečtěte si prosím stranu 41 a 42.

Podívejte se také na video:

https://www.youtube.com/watch?v=9JQCOpNVHpY

PŘÍRODOVĚDA  –  PODÍVEJTE NA ROSTLINY A ŽIVOČICHY NA LOUCE,

strana 66 až 71, udělejte

https://www.youtube.com/watch?v=a_rNhODEIq8

https://www.youtube.com/watch?v=5XGmTHCN8HY

Pokud budete mít možnost dostat se na zahradu či do lesa, můžete si založit herbář. Utrženou rostlinku si vylisujete v knížce, potom nalepíte na papír A4 a napíšete k ní základní informace. Do herbáře můžete zařazovat postupně další rostliny a i listy a květy stromů. Herbář si nechte u sebe i přes prázdniny a přidávejte do něho stále další rostlinky.

Můžete mi vyfotit, kolik rostlinek už máte v herbáři.

Stránky, na kterých je možné učivo procvičovat

. https://drmatika.cz/register/urovne-clenstvi/?fbclid=IwAR2EqG-UPcJl2vX6f3YFdjcl2dO_9fUBtRxVq82mM54Z2gtv_s0cGQUP58w

http://www.rysava.websnadno.cz/

https://skolakov.eu/cesky-jazyk-4-trida

https://quizlet.com/

Žáci s SVP budou vypracovávat úkoly podle svých možností, ve zkrácené formě a po individuální domluvě!!!