Přírodopis 7. B (týden 8. 6. – 12. 6. 2020)

Přeji všem příjemný  a dobrý den,

doufám, že se Vám všem daří dobře, jste v pořádku a máte dobrou náladu. Nejdříve mi dovolte prosím krátkou informaci. Jak již víte, počínaje 8. 6. 2020 se opět můžete dobrovolně zúčastnit výuky na naší škole. Pro všechny však nadále platí (ať již do školy chodit budete či nikoliv) distanční způsob výuky. To znamená, že i ti, kteří do školy chodí, mají povinnost plnit zadání úkolů pro distanční výuku. Nyní již k tomu, co jsme se učili minulý týden a zároveň budeme pokračovat i v tomto týdnu.

Naším tématem je stavba rostlinného těla. V úvodu jste měli zjistit význam některých pojmů, které souvisí s tímto tématem, také jste zhlédli krátkou videoukázku a pokusili se nakreslit stavbu některých částí rostlinného těla. Pokračujeme tedy v tomto tématu i nadále. Na úvod si vezměte list velikosti A4 a v rámci opakování se pokuste sestavit jednoduchý potravní řetězec na téma rybník nebo les. Zkuste vytvořit potravní řetězec alespoň o 15 organismech, barevně odlište producenty, býložravce, masožravce a všežravce, nemusíte organismy kreslit, stačí je jen napsat, poté jej založte do Vašich pořadačů. Dále Vás poprosím o zhlédnutí krátkého videa, která Vám představí další části rostlinného těla.

Dostupné z: https://vyuka.edukavka.cz/course/view.php?id=18

Zde také naleznete studijní materiály, ty máte možnost vytisknout, nebo z nich vytvořit do sešitů krátký zápis tak, jak jsme zvyklí. Na závěr si v rámci opakování projdeme cizokrajné ekosystémy, k tomu nám poslouží níže uložený odkaz na videoukázku.

Dostupné z: https://vyuka.edukavka.cz/mod/videotime/view.php?id=4451

A to je pro tento týden vše, přeji Vám krásné dny a hodně zdraví. S pozdravem Martin Čibera