4.A PLÁN UČIVA 1.6. – 5.6.2020

Plán učiva 1.6.– 5.6.2020

Moji milí žáčci, vážení rodiče, zasílám výuku na příští týden.

Ráda bych vám popřála krásný Den dětí 😊

 

K nové látce se budeme po návratu do školy samozřejmě vracet a probírat ji. Dopoledne možná sledujete vyučování v televize, kde si spoustu věcí zopakujete a procvičíte. Pokud byste něco potřebovali, můžete mi napsat na mail s.markova9@seznam.cz, kam vás poprosím o zasílání vybraných úkolů, abych věděla, že jsme všichni v kontaktu, nebo na Whats App 777280497.

Přeji vám všem hlavně hodně zdraví!!!:-) 

ČJ  – STAVBA JEDNODUCHÉ VĚTY,Podmět a přísudek – přečtěte si, prosím, žlutý rámeček na str. 116, 116/5, 117/4 napište písemně do sešitu. Podívejte se video s názvem Den dětí a napište o čem příběh byl, můžete zase i namalovat obrázek.

https://www.youtube.com/watch?v=sRwvDzbp-_0

   L – do 31.5. vás poprosím zase o přečtení knížky podle vašeho výběru, která se hodí samozřejmě už pro čtvrťáky. I když jsou zavřené knihovny, dají se zdarma stáhnout knihy online, https://www.zaedno.org/ke-stazeni/detske-publikace?gclid=EAIaIQobChMIn6vWp5u66AIV0creCh3gOQXfEAAYASAAEgIhmPD_BwE,

Pokud nemáte čtenářský list, napište a nakreslete obsah knihy na papír A4.

Rodiče vám také mohou zkusit nadiktovat kontrolní diktát a společně si ho můžete opravit a vysvětlit si chyby.

 

M – Z matematiky se už podíváme do III. Dílu, na str 7/3,4 a 6. Cvičení 8/11 mi, prosím vyfotte a pošlete.

PS II.DÍL – str. 22 – prosím, vypracujte to, co zvládnete

ČS  VLASTIVĚDA  – JAGELONCI NA ČESKÉM TRŮNĚ str. 39,prosím  přečíst a písemně odpovědět na otáky 1 – 4.

 

Podívejte se také na video:

https://www.youtube.com/watch?v=RAGlpFbYgfs

https://www.youtube.com/watch?v=qQb6igeYb5A

PŘÍRODOVĚDA  – ŽIVOČICHOVÉ VOLNĚ ŽIJÍCÍ V OKOLÍ LIDSKÝCH SÍDEL

str. 57, prosím přečíst a udělat výpisky do sešitu

podívejte se na videa:

https://www.youtube.com/watch?v=JID16Emro5s

Pokud budete mít možnost dostat se na zahradu či do lesa, můžete si založit herbář. Utrženou rostlinku si vylisujete v knížce, potom nalepíte na papír A4 a napíšete k ní základní informace. Do herbáře můžete zařazovat postupně další rostliny a i listy a květy stromů. Inspirace najdete třeba na

https://www.google.com/search?q=herb%C3%A1%C5%99&rlz=1C1AZAA_enCZ753CZ753&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=zA4NaQUvL-fqrM%253A%252CDk9HttQQ31VDvM%252C%252Fm%252F022w84&vet=1&usg=AI4_-kRP3ri8DtsnOK0WBFqrg_YYfMgkCg&sa=X&ved=2ahUKEwifr421o7roAhUC6aQKHXGJBSEQ_B0wEHoECAgQAw#imgrc=zA4NaQUvL-fqrM:

Můžete mi vyfotit, kolik rostlinek už máte v herbáři.

Stránky, na kterých je možné učivo procvičovat

. https://drmatika.cz/register/urovne-clenstvi/?fbclid=IwAR2EqG-UPcJl2vX6f3YFdjcl2dO_9fUBtRxVq82mM54Z2gtv_s0cGQUP58w

http://www.rysava.websnadno.cz/

https://skolakov.eu/cesky-jazyk-4-trida

https://quizlet.com/

Žáci s SVP budou vypracovávat úkoly podle svých možností, ve zkrácené formě a po individuální domluvě!!!