2.C – probíraná látka 20. 4. – 24. 4.

Matematika
str.33/3 – soustředit se na rozdíl mezi sčítáním a odčítáním, hlídat si znaménka
33/ 4 – prosím připomenout, že závorky mají přednost
33 / 5 – v řádku přičítáme stále stejné číslo, první řádek  – přičítáme číslo 4
34/3 – doplňujeme vlastně násobky – 1. řádek násobky 7, 2. řádek – násobky 5 ( je tam chyba, má být 5,10,15,20 ! ), 3.řádek sestupné násobky 9, 4. řada sestupné násobky 3 – děti počítají pomoci sčítání a odčítání
str. 37 – 39 – vyvození násobilky a násobilka 2
str. 37
u cvičení 1 – práce s čtvercovou sítí u násobení, 1. číslo určuje počet řad, 2. číslo určuje počet sloupců (opakující se počet v řadě )
str.38
prosím vysvětlit : činitel . činitel = součin ( to, že se čísla, která mezi sebou násobíme, jmenují stejně – činitel- nám napovídá, že je můžeme prohazovat – stejně jako u sčítanců, 2.3 = 3.2 )
str. 39
u cvičení 5 doplňujeme do každého lístku násobek 2
https://www.umimematiku.cz/pexeso-nasobilka-cisla-2/534

Český jazyk
slova se skupinami dě,tě,ně
Pracovní sešit str.17
cvičení 8 napište jako diktát !
https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cteni-1-rocnik/de-te-ne/de-te-ne1.htm
nabídka různých cvičení na procvičování dě,tě,ně:
https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cteni-1-rocnik/de-te-ne/de-te-ne.htm
http://rysava.websnadno.cz/cteni_1.roc/detene5.htm
učebnice str.69
– opakování slova souznačná a protikladná – na folii
cvičení 10a,b – mláďata napište na kartičky a seřaďte podle abecedy
cvičení 11 na folii
cvičení 12 – napište jako opis
https://www.vesela-chaloupka.cz/materialy/poznej-kratke-a-dlouhe-slabiky-142/
čítanka str. 93 Hádanky ze zahrady
str. 73 /1- Sloh, vytváříme si vlastní názor – naučit se zdůvodnit svůj názor v rozhovoru s druhými

Tvůrčí psaní :
https://www.detskestranky.cz/wp-content/uploads/2017/09/Tvůrčí-psaní-–-Vymysli-si-příběh.pdf
Připravte si hrací kostku, protože ta vám pomůže vymyslet příběh. Nejprve vám určí, kde se bude vyprávění odehrávat, pak kdo bude jeho hrdinou a nakonec jedno slovo, které v příběhu nesmí chybět. Nakonec své vyprávění sepište a doprovoďte ilustrací.

Prvouka
opakování látky z minulého týdne : stromy na jaře str. 53
http://rysava.websnadno.cz/prvouka_1.roc/jaro_sad1.htm
učebnice str. 19 : připomenutí probrané látky : Zelenina- cibulová, košťálová, plodová,kořenová a listová
nová látka str. 54 : Zahrada na jaře
probrat části těla rostliny
určit tyto druhy zeleniny na obrázku : salát, špenát, kedlubna,květák,rajče,paprika,hrách,fazole,mrkev,petržel,celer,cibule,česnek,okurka,salát,zelí,brokolice a jejich zařazení do jednotlivých druhů zeleniny, podle toho, kterou část z nich jíme
využití zeleniny
http://rysava.websnadno.cz/prvouka_1.roc/jaro_zahrada1.htm