Matematika 7.B (6. – 8.4.)
Ahoj všem!
6.4. jako každé pondělí si pořádně a poctivě zkontrolujte řešení z minulého týdne. Případné dotazy pište mailem. Není tam opět nějaká chyba?… Přemýšlej…
V minulém řešení byly zadány úmyslně 2 chyby:
příklad č.4 – výsledek: 7 tun, příklad č.5- 3 600 Kč 🙂
7.4
DNES ONLINE VÝUKA:
9:00 – 9:45 – PARŤÁCI
10:00 – 10:45 – SPECIALISTÉ
11:00 – 11:45 – ŠESTÝ SMYSL
Tímto bychom zakončili výuku trojčlenky (prozatím). Zakončení bude mít dvě části (dnes a zítra):
Do sešitu (zepředu) vypočítejte příklady z učebnice (zadání neopisujte, rovnou sestavujte trojčlenku)
96/2, 96/3, 96/7, 97/9, 97/11, 97/12
! PŘÍKLADY VYFOTIT A VE STŘEDU!!!! POSLAT MAILEM!
!!! připomínám, pokud nějaký příklad nezvládnete, nepochopíte, nedokážete vypočítat, napíšete: NEROZUMÍM!!! Všichni se samozřejmě snažte vypočítat všechno, ale všichni nejste jedničkáři.
8.4 trojčlenka – dokončení
Protože vás čekají od zítřka Velikonoční prázdniny, dáme si to dneska volnější a snad i zábavné.
Každý z vás vymyslete 2 vlastní příklady na trojčlenku. Napište je jako slovní úlohy a pod ně je vyřešte tak, jak jsme zvyklí.
PŘÍKLADY VYFOTIT A V PÁTEK POSLAT MAILEM
No vidíte, už jste tak dobří, že vymýšlíte příklady sami. 🙂
Tak, hotovo. Princip trojčlenky se ale bude objevovat ve spoustě dalších příležitostech, nejblíže nás čeká (snad už ve škole) u procent. Jinak tento princip uplatňujeme všichni při každodenních činnostech a ani o tom nevíme.
!!!!!!!! HNED PO VELIKONOCÍCH BUDEME ZHRUBA TÝDEN RÝSOVAT, DEJTE SI TEDY DO POŘÁDKU VŠECHNY RÝSOVACÍ POTŘEBY!!!
PS: samozřejmě nesmím zapomenout na Terezku a všechny ostatní jedničkáře
Zkuste vypočítat následující příklady z učebnice:
96/5a, 5b, 96/6, 99/20
Přeji Vám v rámci možností krásné Velikonoce a uvidíme a uslyšíme se v úterý 14.4. v dohodnutých časech!
J. Bajer