Matematika 7.B (6. – 8.4.)

Ahoj všem!

6.4. jako každé pondělí si pořádně a poctivě zkontrolujte řešení z minulého týdne. Případné dotazy pište mailem. Není tam opět nějaká chyba?… Přemýšlej…

V minulém řešení byly zadány úmyslně 2 chyby: 

příklad č.4 – výsledek: 7 tun, příklad č.5- 3 600 Kč   🙂

 

7.4

DNES ONLINE VÝUKA:

9:00 – 9:45 – PARŤÁCI

10:00 – 10:45 – SPECIALISTÉ

11:00 – 11:45 – ŠESTÝ SMYSL

Tímto bychom zakončili výuku trojčlenky (prozatím). Zakončení bude mít dvě části (dnes a zítra):

Do sešitu (zepředu) vypočítejte příklady z učebnice (zadání neopisujte, rovnou sestavujte trojčlenku)

96/2, 96/3, 96/7, 97/9, 97/11, 97/12

! PŘÍKLADY VYFOTIT A VE STŘEDU!!!!  POSLAT MAILEM!

!!! připomínám, pokud nějaký příklad nezvládnete, nepochopíte, nedokážete vypočítat, napíšete: NEROZUMÍM!!!  Všichni se samozřejmě snažte vypočítat všechno, ale všichni nejste jedničkáři.

8.4 trojčlenka – dokončení

Protože vás čekají od zítřka Velikonoční prázdniny, dáme si to dneska volnější a snad i zábavné.

Každý z vás vymyslete 2 vlastní příklady na trojčlenku. Napište je jako slovní úlohy a pod ně je vyřešte tak, jak jsme zvyklí.

PŘÍKLADY VYFOTIT A V PÁTEK POSLAT MAILEM

No vidíte, už jste tak dobří, že vymýšlíte příklady sami. 🙂

Tak, hotovo. Princip trojčlenky se ale bude objevovat ve spoustě dalších příležitostech, nejblíže nás čeká (snad už ve škole) u procent. Jinak tento princip uplatňujeme všichni při každodenních činnostech a ani o tom nevíme.

 

!!!!!!!! HNED PO VELIKONOCÍCH BUDEME ZHRUBA TÝDEN RÝSOVAT, DEJTE SI TEDY DO POŘÁDKU VŠECHNY RÝSOVACÍ POTŘEBY!!!

PS: samozřejmě nesmím zapomenout na Terezku a všechny ostatní jedničkáře

Zkuste vypočítat následující příklady z učebnice:

96/5a, 5b, 96/6, 99/20

 

Přeji Vám v rámci možností krásné Velikonoce a uvidíme a uslyšíme se v úterý 14.4. v dohodnutých časech!

J. Bajer