4.A plán učiva 8.6. – 12.6.2020
Plán učiva 8.6.– 12.6.2020
Moji milí žáčci, vážení rodiče, zasílám výuku na příští týden.
DNE 15.6.2020 Si PROSÍM MEZI 10 – 11 HOD. VYZVEDNĚTE PŘED VCHODEM ŠKOLY KUFŘÍK S POMŮCKAMI NA VV A PŘÍPADNĚ I TV, JELIKOŽ DO AREÁLU ŠKOLY JE VSTUP ZAKÁZÁN! PŘINESTE PROSÍM I VYPRACOVANÉ ÚKOLY, KTERÉ DĚLALY DĚTI BĚHEM DISTANČNÍ VÝUKY, prosím vložit do desek se jménem žáka 😊.
Pokud budete souhlasit, tak těm, kteří platili 470 Kč na výlet na Říp, převedu platbu na sešity pro příští rok.
K nové látce se budeme po návratu do školy samozřejmě vracet a probírat ji. Dopoledne možná sledujete vyučování v televize, kde si spoustu věcí zopakujete a procvičíte. Pokud byste něco potřebovali, můžete mi napsat na mail s.markova9@seznam.cz, kam vás poprosím o zasílání vybraných úkolů, abych věděla, že jsme všichni v kontaktu, nebo na Whats App 777280497.
Přeji vám všem hlavně hodně zdraví!!!:-)
ČJ – SHODA PODMĚTU S PŘÍSUDKEM – přečtěte si prosím žlutý rámeček na str. 118 a tabulku Přehled psaní koncovek v přísudku se slovesem v čase minulém si překreslete do sešitu. Písemně 118/1. Ústně si udělejte stranu 117.
https://www.youtube.com/watch?v=V3jLqt1SkHE
PS str 67,68 – tu mi prosím zase vyfotte a pošlete
L – do 31.5. vás poprosím zase o přečtení knížky podle vašeho výběru, která se hodí samozřejmě už pro čtvrťáky. I když jsou zavřené knihovny, dají se zdarma stáhnout knihy online, https://www.zaedno.org/ke-stazeni/detske-publikace?gclid=EAIaIQobChMIn6vWp5u66AIV0creCh3gOQXfEAAYASAAEgIhmPD_BwE,
Pokud nemáte čtenářský list, napište a nakreslete obsah knihy na papír A4.
Rodiče vám také mohou zkusit nadiktovat kontrolní diktát a společně si ho můžete opravit a vysvětlit si chyby.
M – Z matematiky se už podíváme do III. Dílu, na str 9/16, 17,19 prosím vyfotit a poslat
PS II.DÍL – str. 23,24 – prosím, vypracujte to, co zvládnete
ČS VLASTIVĚDA – OPAKOVÁNÍ Č.8 ČESKÉ ZEMĚ PO HUSITSKÝCH VÁLKÁCH
Překreslete si časovou osu na str. 40 a vyznačte na ní období ze cvičení b)
Dále si zapište přehle ze cvičení c).
Podívejte se také na video:
https://www.youtube.com/watch?v=hrZ1HYbBd_o
PŘÍRODOVĚDA – zkuste si odpovědět na otázky na straně 59
Dále se PODÍVEJTE NA ROSTLINY A ŽIVOČICHY V PARKU, strana 61 až 64, udělejte si výpisky a můžete nakreslit i obrázek a to mi prosím zase pošlete.
podívejte se na videa:
https://www.youtube.com/watch?v=OODh30D-uFE
Pokud budete mít možnost dostat se na zahradu či do lesa, můžete si založit herbář. Utrženou rostlinku si vylisujete v knížce, potom nalepíte na papír A4 a napíšete k ní základní informace. Do herbáře můžete zařazovat postupně další rostliny a i listy a květy stromů. Inspirace najdete třeba na
Můžete mi vyfotit, kolik rostlinek už máte v herbáři.
Stránky, na kterých je možné učivo procvičovat
http://www.rysava.websnadno.cz/
https://skolakov.eu/cesky-jazyk-4-trida
Žáci s SVP budou vypracovávat úkoly podle svých možností, ve zkrácené formě a po individuální domluvě!!!