4.A plán učiva 8.6. – 12.6.2020

Plán učiva 8.6.– 12.6.2020

Moji milí žáčci, vážení rodiče, zasílám výuku na příští týden.

DNE 15.6.2020 Si PROSÍM MEZI 10 – 11 HOD. VYZVEDNĚTE PŘED VCHODEM ŠKOLY KUFŘÍK S POMŮCKAMI NA VV A PŘÍPADNĚ I TV, JELIKOŽ DO AREÁLU ŠKOLY JE VSTUP ZAKÁZÁN! PŘINESTE PROSÍM I VYPRACOVANÉ ÚKOLY, KTERÉ DĚLALY DĚTI BĚHEM DISTANČNÍ VÝUKY, prosím vložit do desek se jménem žáka 😊.

Pokud budete souhlasit, tak těm, kteří platili 470 Kč na výlet na Říp, převedu platbu na sešity pro příští rok.

K nové látce se budeme po návratu do školy samozřejmě vracet a probírat ji. Dopoledne možná sledujete vyučování v televize, kde si spoustu věcí zopakujete a procvičíte. Pokud byste něco potřebovali, můžete mi napsat na mail s.markova9@seznam.cz, kam vás poprosím o zasílání vybraných úkolů, abych věděla, že jsme všichni v kontaktu, nebo na Whats App 777280497.

Přeji vám všem hlavně hodně zdraví!!!:-) 

ČJ  – SHODA PODMĚTU S PŘÍSUDKEM  – přečtěte si prosím žlutý rámeček na str. 118 a tabulku Přehled psaní koncovek v přísudku se slovesem v čase minulém si překreslete do sešitu. Písemně 118/1. Ústně si udělejte stranu 117.

https://www.youtube.com/watch?v=V3jLqt1SkHE

PS str 67,68 – tu mi prosím zase vyfotte a pošlete

   L – do 31.5. vás poprosím zase o přečtení knížky podle vašeho výběru, která se hodí samozřejmě už pro čtvrťáky. I když jsou zavřené knihovny, dají se zdarma stáhnout knihy online, https://www.zaedno.org/ke-stazeni/detske-publikace?gclid=EAIaIQobChMIn6vWp5u66AIV0creCh3gOQXfEAAYASAAEgIhmPD_BwE,

Pokud nemáte čtenářský list, napište a nakreslete obsah knihy na papír A4.

Rodiče vám také mohou zkusit nadiktovat kontrolní diktát a společně si ho můžete opravit a vysvětlit si chyby.

 

M – Z matematiky se už podíváme do III. Dílu, na str 9/16, 17,19 prosím vyfotit a poslat

PS II.DÍL – str. 23,24 – prosím, vypracujte to, co zvládnete

ČS  VLASTIVĚDA  – OPAKOVÁNÍ Č.8 ČESKÉ ZEMĚ PO HUSITSKÝCH VÁLKÁCH

Překreslete si časovou osu na str. 40 a vyznačte na ní období ze cvičení b)

Dále si zapište přehle  ze cvičení c).

Podívejte se také na video:

https://www.youtube.com/watch?v=hrZ1HYbBd_o

PŘÍRODOVĚDA  – zkuste si odpovědět na otázky na straně 59

Dále se PODÍVEJTE NA ROSTLINY A ŽIVOČICHY V PARKU, strana 61 až 64, udělejte si výpisky a můžete nakreslit i obrázek a to mi prosím zase pošlete.

podívejte se na videa:

https://www.youtube.com/watch?v=OODh30D-uFE

 

Pokud budete mít možnost dostat se na zahradu či do lesa, můžete si založit herbář. Utrženou rostlinku si vylisujete v knížce, potom nalepíte na papír A4 a napíšete k ní základní informace. Do herbáře můžete zařazovat postupně další rostliny a i listy a květy stromů. Inspirace najdete třeba na

https://www.google.com/search?q=herb%C3%A1%C5%99&rlz=1C1AZAA_enCZ753CZ753&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=zA4NaQUvL-fqrM%253A%252CDk9HttQQ31VDvM%252C%252Fm%252F022w84&vet=1&usg=AI4_-kRP3ri8DtsnOK0WBFqrg_YYfMgkCg&sa=X&ved=2ahUKEwifr421o7roAhUC6aQKHXGJBSEQ_B0wEHoECAgQAw#imgrc=zA4NaQUvL-fqrM:

Můžete mi vyfotit, kolik rostlinek už máte v herbáři.

Stránky, na kterých je možné učivo procvičovat

. https://drmatika.cz/register/urovne-clenstvi/?fbclid=IwAR2EqG-UPcJl2vX6f3YFdjcl2dO_9fUBtRxVq82mM54Z2gtv_s0cGQUP58w

http://www.rysava.websnadno.cz/

https://skolakov.eu/cesky-jazyk-4-trida

https://quizlet.com/

Žáci s SVP budou vypracovávat úkoly podle svých možností, ve zkrácené formě a po individuální domluvě!!!