9.A,B – dějepis-25.5.-29.5.
Ahoj deváťáci,
chyba je tentokrát na mé straně, místo vyvěšení úkolů 11. lekce (pro 25.-29.5.) do vaší rubriky jsem zveřejnil toto zadání do 4. tříd.
Z tohoto důvodu jsem provedl opravu, vraťte se tedy k vyřešení tohoto zadání.
Ahoj deváťáci.
Po odpočinku v minulé lekci nejprve info o kontrole sešitů. (vrátím je v úterý 26.5.)
Kromě T. Koupy ( donese 26.5) Jste odevzdali všichni! Navíc forma zápisů a jejich úplnost je většinou vzorná! Úkoly a odpovědi už mají rozdílnou úroveň.(to beru….) Někomu stále chybí četba, výjimečně chybí jméno zhlédnutého dokumentu či filmu. (To neberu = doplňte!)
Dnes se podíváte na další možnost získávání informací
- Na https://edu.ceskatelevize.cz/predmet/dejepis?stupen=2-stupen-zs&tema=moderni-doba-ceske-dejiny najdete vzdělávací videa. V rámci opakování mrkněte na dvě videoukázky:
- vznik Československých legií (04:46)
- Československé legie v 1.svět. válce (02:38)
Do sešitu zezadu (nebo na papír) – po vrácení sešitů vlepíte stručný popis formy videoukázek a jejich zhodnocení. Která forma Vám vyhovuje více?
2) Nová látka “Milníky 20. stol.”
A teď jsem na Vás zvědav. Na stejné výukovém portálu (https://edu.ceskatelevize.cz/predmet/dejepis?stupen=2-stupen-zs&tema=moderni-doba-ceske-dejiny) si najděte “Milníky 20.stol.” a proveďte rozbor videa. Zaměřte se na dobové ukázky a velmi stručně pojmenujte události, které videoukázka zobrazuje a chronologicky je seřaďte. (časová osa) Budete si muset pustit video vícekrát. (03:22)
Mějte se.
Ředitel