3.H -úkoly 25.5.- 29.5.

Všechny Vás pozdravuji a posílám úkoly chlapcům, kteří do školy nenastoupí.

Ma- Budeme opakovat násobení a dělení mimo obor násobilek.

Písemně: Uč. str. 26 cv.12

str.26 cv. 10, 11, 13, 14- příklad, odpověď

str.27 cv. 15, 19- počítej podle vzoru

str. 27 cv. 16,17 – příklad , odpověď

str. 27 cv. 20- zápis, výpočet, odpověď

str. 27 cv. 21-výpočet, odpověď

str. 27 cv. 22- zápis, výpočet, odpověď

Příklady na str. 28,29 jsou rozšiřující, šikovní počtáři si je mohou zkusit.

Geometrie: Uč. str. 30 cv.2,3,4 – nezapomeň měřit od nuly

PS- str. 28.29- opakujeme násobení 10,100

Čj: Budeme pokračovat v učivu o slovesech, ale nejdříve si zopakujeme učivo o podstatných jménech v pracovním sešitě

Ps- str. 58, 59, 60

Ps- str. 62 cv.1

str.62 cv.2 ( pokud si nebudeš vědět rady , vzadu je klíč k řešení)

Uč: str.107    Slovesa- čas

Pozorně si přečti žlutý rámeček, vypiš si slova silně vytištěná ve cvičení 1

sbírá- právě teď- čas přítomný

sbíral- už se stalo- čas minulý

bude sbírat- teprve se stane- čas budoucí

Písemně: str. 107 cv.2 (už se stalo)

str.107 cv. 3 a,b

str.108 cv. 4 a,b

Slovesný tvar jednoduchý, složený- opět si pozorně přečti žlutý rámeček

Písemně: str.108 cv. 5a,b

str. 108 cv. 6a,b

Čs: Živá příroda člověk- opakování

Uč. pozorně si přečti , zkus vyprávět podle obrázků

Nauč se růžový rámeček a zopakuj si úkoly na str. 67

Ps- str.50

Živá příroda – rostliny

Uč. str.68- nauč se společné vlastnosti rostlin

Výživa rostlin- str.68

Obrázek si nakresli, lépe pochopíš, zapamatuj si slovo fotosyntéza.

Ps- str. 51 cv. 1,2,3

Přeji, ať se daří všechny úkoly splnit, s některými se určitě uslyšíme přes Skype.

S pozdravem Eva Důbravová