3.H -úkoly 25.5.- 29.5.
Všechny Vás pozdravuji a posílám úkoly chlapcům, kteří do školy nenastoupí.
Ma- Budeme opakovat násobení a dělení mimo obor násobilek.
Písemně: Uč. str. 26 cv.12
str.26 cv. 10, 11, 13, 14- příklad, odpověď
str.27 cv. 15, 19- počítej podle vzoru
str. 27 cv. 16,17 – příklad , odpověď
str. 27 cv. 20- zápis, výpočet, odpověď
str. 27 cv. 21-výpočet, odpověď
str. 27 cv. 22- zápis, výpočet, odpověď
Příklady na str. 28,29 jsou rozšiřující, šikovní počtáři si je mohou zkusit.
Geometrie: Uč. str. 30 cv.2,3,4 – nezapomeň měřit od nuly
PS- str. 28.29- opakujeme násobení 10,100
Čj: Budeme pokračovat v učivu o slovesech, ale nejdříve si zopakujeme učivo o podstatných jménech v pracovním sešitě
Ps- str. 58, 59, 60
Ps- str. 62 cv.1
str.62 cv.2 ( pokud si nebudeš vědět rady , vzadu je klíč k řešení)
Uč: str.107 Slovesa- čas
Pozorně si přečti žlutý rámeček, vypiš si slova silně vytištěná ve cvičení 1
sbírá- právě teď- čas přítomný
sbíral- už se stalo- čas minulý
bude sbírat- teprve se stane- čas budoucí
Písemně: str. 107 cv.2 (už se stalo)
str.107 cv. 3 a,b
str.108 cv. 4 a,b
Slovesný tvar jednoduchý, složený- opět si pozorně přečti žlutý rámeček
Písemně: str.108 cv. 5a,b
str. 108 cv. 6a,b
Čs: Živá příroda člověk- opakování
Uč. pozorně si přečti , zkus vyprávět podle obrázků
Nauč se růžový rámeček a zopakuj si úkoly na str. 67
Ps- str.50
Živá příroda – rostliny
Uč. str.68- nauč se společné vlastnosti rostlin
Výživa rostlin- str.68
Obrázek si nakresli, lépe pochopíš, zapamatuj si slovo fotosyntéza.
Ps- str. 51 cv. 1,2,3
Přeji, ať se daří všechny úkoly splnit, s některými se určitě uslyšíme přes Skype.
S pozdravem Eva Důbravová