4.A PLÁN UČIVA 25.5. – 29.5.2020

Plán učiva 25.5.– 29.5.2020

Moji milí žáčci, vážení rodiče, zasílám výuku na příští týden.  I když někteří možná půjdete 25.5. do školy, výuka bude probíhat nadále dálkově, jak jsme již zvyklí.

K nové látce se budeme po návratu do školy samozřejmě vracet a probírat ji. Dopoledne možná sledujete vyučování v televize, kde si spoustu věcí zopakujete a procvičíte. Pokud byste něco potřebovali, můžete mi napsat na mail s.markova9@seznam.cz, kam Vás poprosím o zasílání vybraných úkolů, abych věděla, že jsme všichni v kontaktu, nebo na Whats App 777280497.

Přeji vám všem hlavně hodně zdraví!!!:-) 

ČJ  – STAVBA JEDNODUCHÉ VĚTY,Podmět a přísudek – přečtěte si, prosím žluté rámečky na str. 114/2, 115/3 napište písemně do sešitu. Podívejte se video

https://www.youtube.com/watch?v=vEaUKt5H22Y

        L – do 31.5. vás poprosím zase o přečtení knížky podle vašeho výběru, která se hodí samozřejmě už pro čtvrťáky. I když jsou zavřené knihovny, dají se zdarma stáhnout knihy online, https://www.zaedno.org/ke-stazeni/detske-publikace?gclid=EAIaIQobChMIn6vWp5u66AIV0creCh3gOQXfEAAYASAAEgIhmPD_BwE,

Pokud nemáte čtenářský list, napište a nakreslete obsah knihy na papír A4.

PS – str. 66  stranu mi, prosím, zase vyfotte a pošlete

Rodiče vám také mohou zkusit nadiktovat kontrolní diktát a společně si ho můžete opravit a vysvětlit si chyby.

 

M – Z matematiky se už podíváme do III. Dílu, na str 4/13, 17,19. Cvičení 17 mi, prosím vyfotte a pošlete. Dále str 7/1.

PS II.DÍL – str. 21 – prosím, vypracujte to, co zvládnete

ČS  VLASTIVĚDA  – na straně 37/b, přerýsujte si časovou osu do sešitu a vyznačte na ni uvedené události, dále si přečtěte na str.38 ČESKÉ ZEMĚ PO HUSITSKÝCH VÁLKÁCH

Podívejte se také na video:

https://www.youtube.com/watch?v=hSsb4yPkRNs

PŘÍRODOVĚDA  – ZVÍŘATA CHOVANÁ PRO RADOST (DOMÁCÍ MAZLÍČCI) str. 56, přečtěte si prosím tyto dvě strany a udělejte si výpisky do sešitu. Můžete také napsat vyprávění o tom, jaká zvířátka doma máte a co jste s nimi prožili. 😊

Pokud budete mít možnost dostat se na zahradu či do lesa, můžete si založit herbář. Utrženou rostlinku si vylisujete v knížce, potom nalepíte na papír A4 a napíšete k ní základní informace. Do herbáře můžete zařazovat postupně další rostliny a i listy a květy stromů. Inspirace najdete třeba na

https://www.google.com/search?q=herb%C3%A1%C5%99&rlz=1C1AZAA_enCZ753CZ753&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=zA4NaQUvL-fqrM%253A%252CDk9HttQQ31VDvM%252C%252Fm%252F022w84&vet=1&usg=AI4_-kRP3ri8DtsnOK0WBFqrg_YYfMgkCg&sa=X&ved=2ahUKEwifr421o7roAhUC6aQKHXGJBSEQ_B0wEHoECAgQAw#imgrc=zA4NaQUvL-fqrM:

Můžete mi vyfotit, kolik rostlinek už máte v herbáři.

Stránky, na kterých je možné učivo procvičovat

. https://drmatika.cz/register/urovne-clenstvi/?fbclid=IwAR2EqG-UPcJl2vX6f3YFdjcl2dO_9fUBtRxVq82mM54Z2gtv_s0cGQUP58w

http://www.rysava.websnadno.cz/

https://skolakov.eu/cesky-jazyk-4-trida

https://quizlet.com/

Žáci s SVP budou vypracovávat úkoly podle svých možností, ve zkrácené formě a po individuální domluvě!!!