Př 7.A – PLÁN UČIVA- od 18.5. do 22.5.2020

Ahoj, děkuji všem, kteří poctivě pracují.

Vše splněno mají  Husák, Rim, Červenková, Kindlová, Šulek .

Pouze jeden test  či úkol odevzdali: Duda, Daňo,Holakovský,Kábele,Klouček, Pokorný,Schönher M., Schönher R.,Čerplová,Poláčková,Štefanová.

Adamus, Soukupová zasílají výpisky, za to je chválím, ale doplní test a úkol.

ZA CELOU DOBU SE NEOZVALI TITO ŽÁCI: Čapek, Kanaloš,Krob,Schneider,Tomáš, Fryčová,Lhotská,Staňková, Kudak.

Pokud máte problém s komunikací přes e-mail, kontaktujte školu telefonicky a vyřešíme kontrolu vaší práce jinak.

Počítejte, že vaše aktivita bude zahrnuta do závěrečného hodnocení. Příští školní rok zahájíme právě kontrolou vaší práce doma. Hana Novotná

Výuka na tento týden:

  1. ,2.VH

Téma: Rozmnožování rostlin (uč. druhá část,nové i staré vydání str. 40- 45)

Opište si do sešitu téma a zakreslete obrázek str. 41/obr. 71  STAVBA KVĚTU, ale pouze prostřední nákres části květu na podélném řezu. 

Odpovězte do sešitu na tyto otázky (odpovědi najdete v kapitole)

Co je opylení?

Vysvětlete pojem cizosprašná a samosprašná rostlina.

Uveďte příklad krytosemenné a nahosemenné rostliny.

Uveďte příklady rostliny, která má jednopohlavné květy a která oboupohlavné květy.

Co je květenství?Uveďte příklady  rostlin(uč. str. 41), které mají květenství.

Kdo nebo co umožňuje opylení rostlin?

Doplňte podle učebnice:

Oplozená buňka se ve vajíčku dělí a vzniká ………………………nové rostliny.

Celé vajíčko se mění  v ……………………………. a celý semeník v ……………………

Co je plodenství? Uveďte příklady  rostlin(uč. str. 41), které mají plodenství.

Prostudujte si obrázky ze str.44,45 /obr. 78,79

Zápisy ofoťte a zašlete na můj e-mail novotna@12zskladno.cz do 22.5.2020