Př 7.A – PLÁN UČIVA- od 18.5. do 22.5.2020
Ahoj, děkuji všem, kteří poctivě pracují.
Vše splněno mají Husák, Rim, Červenková, Kindlová, Šulek .
Pouze jeden test či úkol odevzdali: Duda, Daňo,Holakovský,Kábele,Klouček, Pokorný,Schönher M., Schönher R.,Čerplová,Poláčková,Štefanová.
Adamus, Soukupová zasílají výpisky, za to je chválím, ale doplní test a úkol.
ZA CELOU DOBU SE NEOZVALI TITO ŽÁCI: Čapek, Kanaloš,Krob,Schneider,Tomáš, Fryčová,Lhotská,Staňková, Kudak.
Pokud máte problém s komunikací přes e-mail, kontaktujte školu telefonicky a vyřešíme kontrolu vaší práce jinak.
Počítejte, že vaše aktivita bude zahrnuta do závěrečného hodnocení. Příští školní rok zahájíme právě kontrolou vaší práce doma. Hana Novotná
Výuka na tento týden:
- ,2.VH
Téma: Rozmnožování rostlin (uč. druhá část,nové i staré vydání str. 40- 45)
Opište si do sešitu téma a zakreslete obrázek str. 41/obr. 71 STAVBA KVĚTU, ale pouze prostřední nákres části květu na podélném řezu.
Odpovězte do sešitu na tyto otázky (odpovědi najdete v kapitole)
Co je opylení?
Vysvětlete pojem cizosprašná a samosprašná rostlina.
Uveďte příklad krytosemenné a nahosemenné rostliny.
Uveďte příklady rostliny, která má jednopohlavné květy a která oboupohlavné květy.
Co je květenství?Uveďte příklady rostlin(uč. str. 41), které mají květenství.
Kdo nebo co umožňuje opylení rostlin?
Doplňte podle učebnice:
Oplozená buňka se ve vajíčku dělí a vzniká ………………………nové rostliny.
Celé vajíčko se mění v ……………………………. a celý semeník v ……………………
Co je plodenství? Uveďte příklady rostlin(uč. str. 41), které mají plodenství.
Prostudujte si obrázky ze str.44,45 /obr. 78,79
Zápisy ofoťte a zašlete na můj e-mail novotna@12zskladno.cz do 22.5.2020