Přírodopis 6. A, 6. B, 6. H (týden 18. 5. – 22. 5. 2020)

Všechny Vás moc zdravím!

Doufám, že jste všichni v pořádku, máte se dobře a udržujete si dobrou náladu. Minulý týden jsem Vám zaslal k vypracování dva testy. Chci moc pochválit všechny, kteří mi testy zaslali a snažili se je co možná nejlépe vypracovat. Až na malé výjimky jste odvedli opravdu dobrou práci. Mohu Vám slíbit, že zcela určitě Váš přístup ke školní práci zohledním v celkové klasifikaci na konci tohoto školního roku. Nyní již k tomu, co nás čeká tento týden.

Tento týden nás čeká shrnutí celé kapitoly Rybník jako celek. Na začátek si vezměte sešit a napište nahoru slovo rybník. Pokuste se tak, jak opakujeme společně ve škole, vytvořit svůj vlastní brainstorming. Zkuste dát dohromady alespoň 20 pojmů. Vaším druhým úkolem bude zjistit, ve kterém století se u nás začala většina rybníků budovat a kde. Zároveň zjistěte, jak se jmenuje náš rozlohou největší rybník a kde se nachází. Vše vypracujte do sešitu. Posledním úkolem pro první část výuky pro tento týden bude zhlédnout videoukázku na níže uvedeném odkazu.

Vaším dalším úkolem bude klasický slovní fotbal, hru znáte, hrajeme ji poměrně často i ve škole. Pokusíte se vymyslet alespoň dvacet slov, vše musí souviset jen a pouze s přírodou, vše zapsat opět do školního sešitu. Vykopáváme písmenkem „A“. Uvedu příklad: Aligátor, následuje slovo začínající na r – ropucha, dále na písmeno a – antilopa atd.

No a na závěr mi v několika větách napište, jak se máte, jak zvládáte školu on -line, jestli Vás baví tento způsob výuky apod. Mějte se moc hezky, dávejte na sebe pozor. S pozdravem Martin Čibera

Řešení testů

Přírodopis pro 6, 3 – řešení

Přírodopis pro 6, 4 – řešení