7. H Z + PŘ 11. 5. – 15. 5.

Zeměpis:

  1.  11. 5.  PROJEKT AUSTRÁLIE: Klimatická krize – požáry a jejich dopad na obyvatele, faunu a flóru (zpracování podkladů – finální práce na projektu)
  2. 13. 5.  PROJEKT AUSTRÁLIE: Klimatická krize – požáry a jejich dopad na obyvatele, faunu a flóru (zpracování podkladů – finální práce na projektu)

Přírodopis:

  1.  12. 5. Základní orgány semenných rostlin – LIST
  2.  List – tvary a rozestavení listů (obrázky)

Zápis a popis práce hledejte na Google Classroom.

 

Kluci, práce některých z vás je dost polovičatá! Pokusím se to přeložit do vaší hokejové řeči – trenér vám na tabuli nakreslí cvičení, při kterém máte z pravého rohu nahrát obránci na modrou čáru, ten vám puk vrátí, objíždíte kruh na vhazování a střílíte…..cvičení pokračuje, dostanete nahrávku od hráče v druhém rohu, puk opět nahrajete na obránce, který střílí a vy pokračujete v jízdě před bránu clonit/tečovat střelu obránce. Někteří jedinci v tomto případě končí po první střele a zbytek cvičení ho nezajímá. Zkuste si představit, co by vám na to asi řekl trenér, jak by to působilo na ostatní, co by si asi o vás okolí myslelo??? A posune vás to dále, naučíte se tak něco nového, zdokonalíte se v té určité dovednosti, když budete pracovat tímto způsobem??? A úplně stejně to platí ve škole a dalších činnostech v běžném životě. Zkuste se nad tím zamyslet.

Všechny vás moc zdravím,  spolecnetozvladneme12!

KF