4.A PLÁN UČIVA 14.4. – 17.4.2020

 

Plán učiva 14.4.– 17.4.2020

Moji milí žáčci, vážení rodiče, posílám učivo na další týden, který bude kratší o velikonoční prázdniny. K nové látce se budeme po návratu do školy samozřejmě vracet a probírat ji. Dopoledne možná sledujete vyučování v televize, kde si spoustu věcí zopakujete a procvičíte. Pokud byste něco potřebovali, můžete mi napsat na mail s.markova9@seznam.cz, kam Vás poprosím o zasílání vybraných úkolů, abych věděla, že jsme všichni v kontaktu, nebo na Whats App 777280497. Budu ráda, když mi vyfotíte třeba nějaký obrázek nebo výrobek, který se vztahuje k Velikonocím. Já jsem pro Vás nazdobila vajíčko😊. Přeji vám všem hlavně hodně zdraví!!!:-) 

Vzhledem k tomu, že většina sešitů zůstala ve škole, poprosím vás, abyste využili ty, které máte doma, popřípadě vypracovávali úlohy na volné papíry a dávali si je do desek. Nezapomeňte, prosím, vždy napsat předmět, datum a cvičení, abychom se ve všem potom vyznali. Nebude dostávat úkoly z HV, TČ a TV, což samozřejmě neznamená, že si nemůžete něco veselého zazpívat a něco hezkého si vyrobit a namalovat.:-)

ČJ – Vzhledem k tomu, že v tomto týdnu budeme slavit Velikonoce, i když to nebude možné tak, jak jsme zvyklý, nemůžeme chodit hodovat a sejít se s rodinou a přáteli, ale věřím, že i tak si je užijete a třeba obarvíte a nazdobíte vajíčka, upečete beránka a nádivku. Někdo možná zvládne i upléct hodovačku. Proto jedním z úkolů bude popsat, jak jste se na Velikonoce připravovali a jak jste je prožili. Práci napište na papír a vyfoťte ji a pošlete na mail nebo ji napište přímo na PC, což už určitě také zvládnete 😊. Můj mail i telefon máte napsaný vždy v úvodu zadání učiva.

Od většiny žáků jsem ještě úkoly nedostala, proto vás prosím co nejdříve o zpětnou vazbu!!!

uč. str. 102 překreslit tabulku PŘEHLED ČASOVÁNÍ V ČASE BUDOUCÍM, ústně 102/2, písemně 102/1, 102/3, ústně 103/5

        L – do 31.5. vás poprosím zase o přečtení knížky podle vašeho výběru, která se hodí samozřejmě už pro čtvrťáky. I když jsou zavřené knihovny, dají se zdarma stáhnout knihy online, https://www.zaedno.org/ke-stazeni/detske-publikace?gclid=EAIaIQobChMIn6vWp5u66AIV0creCh3gOQXfEAAYASAAEgIhmPD_BwE, dole na stránce vám pošlu odkazy na stránky, kde si budete moci učivo procvičovat. Na you tube vám některé věci i vysvětlí.

Pokud nemáte čtenářský list, napište a nakreslete obsah knihy na papír A4.

PS – str. 60   ….stranu prosím zase vyfotit a poslat

Rodiče vám také mohou zkusit nadiktovat kontrolní diktát a společně si ho můžete opravit a vysvětlit si chyby.

M – procvičovat písemné sčítání a odčítání, dělení, písemné násobení dvojciferným činitelem, procvičovat slovní úlohy!! Uč. Str. 37/15, 16, 17, 18, 19,20, můžete zkusit cvičení 21,22. Cvičení 18 mi zase prosím vyfotte a pošlete na mail.

PS II.DÍL – str. 14 – pokud nějakému cvičení nebudete rozumět a nepůjde vám, klidně ho vynechte.

ČS VLASTIVĚDA– ČESKÝ STÁT ZA VLÁDY LUCEMBURKŮ str. 29 – Překreslete si do sešitu prosím časovou osu a vyznačte na ní události ze cvičení b). dále si pak překreslete přehled Český stát za vlády Lucemburků ze cvičení c), ten mi také prosím vyfotte a pošlete. Podívejte se i na dokument na you tube

https://www.youtube.com/watch?v=vzvfyXvkhl4

https://www.youtube.com/watch?v=YBJO85uPr3s

PŘÍRODOVĚDA – OSTATNÍ ROSTLINY V LESE  – str. 36,37 někdo budete mít možná na jiné stránce, podle stáří učebnice, udělejte si,  prosím, také výpisky a namalujte vybranou rostlinu.

připravila jsem pro vás přehled na

https://quizlet.com/501807600/prirodoveda-4-rocnik-flash-cards/

https://www.youtube.com/watch?v=yCrJX4N5VFc

https://www.youtube.com/watch?v=fNM7Eodf2VA

Pokud budete mít možnost dostat se na zahradu či do lesa, můžete si založit herbář. Utrženou rostlinku si vylisujete v knížce, potom nalepíte na papír A4 a napíšete k ní základní informace. Do herbáře můžete zařazovat postupně další rostliny a i listy a květy stromů. Inspirace najdete třeba na

https://www.google.com/search?q=herb%C3%A1%C5%99&rlz=1C1AZAA_enCZ753CZ753&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=zA4NaQUvL-fqrM%253A%252CDk9HttQQ31VDvM%252C%252Fm%252F022w84&vet=1&usg=AI4_-kRP3ri8DtsnOK0WBFqrg_YYfMgkCg&sa=X&ved=2ahUKEwifr421o7roAhUC6aQKHXGJBSEQ_B0wEHoECAgQAw#imgrc=zA4NaQUvL-fqrM:

 

AJ – p. uč. Křivánková

Dobrý den milé děti, budeme nadále pokračovat v domácí výuce, opět budeme hlavně opakovat, tentokrát přivlastňovací zájmena. Přeju hodně štěstí při plnění úkolů, rodičům a prarodičům děkuji za perfektní spolupráci a přeji krásné a klidné velikonoční svátky. Křivánková.

-uč. 102/ zopakovat zájmena – pročíst důsledně

-uč. 103/ doplň přivlastňovací zájmena (MY, YOUR, HER, HIS, ITS, OUR, YOUR, THEIR) – přepiš do sešitu

-uč. 104/ pročíst, zopakovat – tvoření vět pomocí DO, DOES

-uč. 105/ ptej se střídavě Jima a Jennifer – zda jí maso, pije čaj apod. – ústně

PANÍ UČITELKA WALZOVÁ BUDE DÁVAT ÚKOLY Z AJ samostatně na stránky školy!!!

Stránky, na kterých je možné učivo procvičovat

. https://drmatika.cz/register/urovne-clenstvi/?fbclid=IwAR2EqG-UPcJl2vX6f3YFdjcl2dO_9fUBtRxVq82mM54Z2gtv_s0cGQUP58w

http://www.rysava.websnadno.cz/

https://skolakov.eu/cesky-jazyk-4-trida

 

Žáci s SVP budou vypracovávat úkoly podle svých možností, ve zkrácené formě!!!

Vzhledem k dané situaci jsem musela zrušit výlet na Říp, peníze budou všem, kteří ho již zaplatili, vráceny ihned po návratu do školy.