3.C učivo 30.3. – 3.4.

Dobrý den,

posílám práci na trochu odpočinkový týden, ve kterém samozřejmě budeme i pracovat. Ráda bych, kdyby děti pracovaly, co nejvíce samostatně, aby vy jste měli ten slíbený „odpočinek“. Protože vy si ho zasloužíte :-). Oni mají sil stále dost. Řekněte jim, že je to jen na jedničky.
ČJ – 1DENÍK v příloze e-mailu posílám instrukce k Deníku (aneb jak se žilo v době nouze) – pokud můžete vytvořte dětem řád, kdy budou deník psát (třeba když vy máte kafe a své „volno“ dítě bude psát samo deník; pokud jsou toho schopny, zkuste je nechat pracovat, co nejvíc samostatně, i když tam budou chyby – pro vás je to pak kontrola na čem je třeba před vstupem do 4.třídy ještě zapracovat). Deník prosím plnit než půjdeme do školy, stačí vždy opravdu jen trochu.
2. DOMÁCÍ PÁTRAČKA v příloze e-mailu jsou dva listy (dle možností vytisknout, kdo nemůže stačí jen splnit zadání na papír – 1.list ABECEDA – děti zapíší ke každému písmenu 2 podstatná jména (názvy osob, zvířat, věcí, vlastností, dějů), která vidí doma nebo z okna. 2.list Domácí pátračka – děti 9 vtipných úkolů. 3. NAKRESLIT NA A4 všechna zvířata z vyjmenovaných slov. 4. NAKRESLIT A NAPSAT TABULKU NA A4 – Podstatná jména – názvy osob, zvířat, věcí, vlastností a dějů + obrázek osoby, zvířete,… – nemusíte jen kreslit můžete vystřihovat z časopisů, letáků,…
Pro rodiče vlastnost je třeba radost, smutek, pracovitost; děj je třeba svítání, čtení,…
 
Kdo má možnost tisku:  hry k vytištění na vyjmenovaná slova
5. BÁSNIČKA NA DUBEN – PŘÍLOHA v e-mailu
 
1. NÁSOBENÍ ČÍSLEM 100 UČEBNICE STR.91, PS 29/1-7 ;  2. GEOMETRIE PS  43/4
opakování násobení (důkladně) – čeká nás dělení se zbytkem a k tomu musíme umět perfektně násobilku. Námět na hru pro 2 – vytvořte si kartičky čísel 0-10 – 2 sady velikosti karet – každá osoba dostane jednu hromádku – každý otočí kartičku (před tím se dohodněte, kdo odpovídá první) za správnou odpověď získává hráč obě kartičky a dá si je dospod balíčku – vyhrává ten kdo má nejvíc kartiček.
AJ  1. Pro zábavu, kdo chce

V tomto videu:  https://www.youtube.com/watch?v=7KOvRimszAI&feature=youtu.be si se Stevem zahrajte stejné aktivity!

Touch your sofa! Touch your rug! Touch your armchair! A opakujte se Stevem a holčičkami „It´s an amrchair. It´s an armchair. It´s an armchair.“

Takhle si můžete zopakovat spoustu již naučených slovíček (oblečení, vybavení bytu, části těla, apod.).

V druhé části si zpívejte se Stevem již jistě známou písničku It´s Pink z 2. lekce materiálu Wow!Red, kde si procvičíte následující barvy: PINK, ORANGE, BROWN, PURPLE.

Chcete-li, pokračujte ve zpěvu a přidejte i další barvy!

V tomto videu: https://www.youtube.com/watch?v=h4ugjYTSMK8&fbclid=IwAR1bzZNEgNsuEu-xZT6SXz_nPN_4ioET7mnSfEmN81JGYJxKKaqsOOPjjcA

si se Stevem zopakujeme slovesa jako je ski, skate, hop on one leg, walk. Při písničce Follow me z 1. lekce Wow!Red dělejte to samé, co Steve a holčičky.

„Follow me, let´s ski, let´s ski, ski around the room!“

„Follow me, let´s skate, let´s skate, skate around the room!“

„Follow me, let´s hop, let´s hop, hop around the room!“

„Follow me, let´s walk, let´s walk, walk around the room!“

Zopakujte si ještě jednou vybavení bytu: „Hop to the sofa.“ „Walk to the armchair.“ „Skate to the TV.“ „Ski to the lamp.“

S písničkou It´s my house z 3. lekce Wow!Red si upevníte slovíčka ARMCHAIR, SOFA, LAMP, TV,

2. AJ učebnice 88,89 ; PS 94,95 – PÍSNIČKA  Old MacDonald had a farm

https://www.youtube.com/watch?v=LIWbUjHZFTw

Slovíčka z učebnice stačí jen pasivně, aby děti věděly o čem se zpívá. 

ČaS  1.učebnice str.56 – výpisky + obrázek vpravo nahoře dělení živočichů podle potravy + obr.toho, co žerou

2. Nakreslete na A4 jarní květiny + popis, co je to za květinu
Pokud zvládnete mi obrázky vyfotit a poslat přes whatsapp nebo e-mail, budu ráda.
Ještě nemám od pár dětí poslané vypravování o jarních prázdninách – stačí vyfotit a poslat přes whatsapp nebo e-mail, případně nahrané básničky.
Hezký týden M.M.