2.C 11.4.-15.4.
15.4.
Čj- opakování párové souhlásky (b,p, z,s, d,t,…)
M -písemné sčítání – sčítání pod sebou dvouciferných čísel, sloupky
PRV – 59, opakování rodiny zvířat – samec, samice, mládě
Čj – čtení – hledáme rozdíly a shodné znaky v textu – „co má společného jablko a pomeranč a čím se liší“ + co dělá maminka a tatínek, co dělá každý sám – z knihy Čteme s porozuměním každý den – Vénnův diagram
14.4.
ČJ – opakování
M – uvedení do násobilky, procvičování násobilky 2, PS 37
Domácí úkol – není
13.4.
M – PS 36; 75/3 + procvičování násobilky 2
ČJ – OPAKOVÁNÍ CELÉ PROBRANÉ LÁTKY OD ZAČÁTKU ROKU
ČJ – čítanka str. 92,93+písanka 10
IF – portál proskoly.cz – přihlašovací údaje děti dostávaly v 1. i 2.třídě
DOMÁCÍ ÚKOL M 75/4,5
12.4.
ČJ – opakování + samostatně str.72/10
M – násobky 2, procvičování, PS 36/1,3
PRV (ČaS) – 57 hospodářská zvířata
DOMÁCÍ ÚKOL papír 7/2
11.4.
Čj – OPAKOVÁNÍ
M- 35/1,2,3,4 + násobky 2 vyjmenovat
ČJ čtení – Čtení s porozuměním – co je stejné, podobné, rozdílné – hledáme v textu
Čítanka 90 – Hra na rýmy – přepis do sešitu, samostatně doplňují po přípravě
DOMÁCÍ ÚKOL M33/4