2.C 11.4.-15.4.

15.4.

Čj- opakování párové souhlásky (b,p, z,s, d,t,…)

M -písemné sčítání – sčítání pod sebou dvouciferných čísel, sloupky

PRV – 59, opakování rodiny zvířat – samec, samice, mládě

Čj – čtení – hledáme rozdíly a shodné znaky v textu – „co má společného jablko a pomeranč a čím se liší“ +  co dělá maminka a tatínek, co dělá každý sám – z knihy Čteme s porozuměním každý den – Vénnův diagram

 

14.4.

ČJ – opakování

M – uvedení do násobilky, procvičování násobilky 2, PS 37

Domácí úkol – není

13.4.

M – PS 36; 75/3 + procvičování násobilky 2

ČJ – OPAKOVÁNÍ CELÉ PROBRANÉ LÁTKY OD ZAČÁTKU ROKU

ČJ – čítanka str. 92,93+písanka 10

IF – portál proskoly.cz – přihlašovací údaje děti dostávaly v 1. i 2.třídě

DOMÁCÍ ÚKOL M 75/4,5

12.4.

ČJ – opakování + samostatně str.72/10

M – násobky 2, procvičování, PS 36/1,3

PRV (ČaS) – 57 hospodářská zvířata

DOMÁCÍ ÚKOL papír 7/2

11.4.

Čj – OPAKOVÁNÍ

M- 35/1,2,3,4 + násobky 2 vyjmenovat

ČJ čtení – Čtení s porozuměním – co je stejné, podobné, rozdílné – hledáme v textu

Čítanka 90 – Hra na rýmy – přepis do sešitu, samostatně doplňují po přípravě

DOMÁCÍ ÚKOL M33/4